Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2009

ΑΝΑΔΟΥΛΕΙΈΣ Η ΆΝΤΖΕΛΑ

Εσήμερα το μαγαζί ήτανε άδειο. Ο Κοκοβιός λέει πρέπει να φέρομε βουλγάρες και μολδαβές. Συνήθως εγίνεται εισαγωγή από χωριά της Λάρισας, αλλά κοστίζει. Ο Κοκοβιός λέει είμαστε το μόνο μαγαζί που δεν έχει κάνει εισαγωγή ξένες κοπέλαι. Εμένα αυτό δεν μου έχει αρέσει. Ο Ζέπης Καρντάς μου κάνει μαθήματα γραφής και ανάγνωσης της ελληνικής, σύγχρονης και καθαρεύουσας. Τώρα θα πρέπει να μάθω και ξένες γλώσσες, και αυτό ίσως να μην έχει τόσο κέφι. Το δίχως άλλο, οι καλοί πελάτες πάνε σε άλλα χωριά. Η Άντζελα γερνάει σα παλιά πουτάνα βάβω που κανένας δεν την εθέλει. Είναι καλά όταν χαράζει, τώρα το χειμώνο γύρω στις πέντε και. Ο Κοκοβιός, η ορχήστρα, ο Ζέπης, τα παιδιά και όλες οι κοπέλες, μαζευόμαστε κι ανοίγουμε το τσίπουρο το καλό και τότες γίνεται πραγματικό κέφι, χορεύουμε και τραγουδάμε, δεν δίνουμε δεκάρα γιατί η βραδιά έχει τελειώσει. Τότε θα πρέπει να έρχονται οι πελάτες, εκείνηνε την ώρα. Αυτό το είπα στο Ζέπη και του ακούστηκε λογοτεχνικό. Μου μήνυσε να γράψω ότι λίγοι έχουν την τύχη να δουν το καλύτερό μας, πάντα αυτό βγαίνει λίγο πιο αργά. Δεν πρέπει ακριβώς για τούτο να το βάζουμε κάτω. Ύστερα αυτός μου έδωσε ασκήσεις κι εγώ τρία καλά τσιγάρα.

3 σχόλια:

  1. Αγαπημένη μου Σούλα, δε φαντάζεσαι πόσο χάρηκα που πέτυχα στον ιστό το blog σου. Γύαλισε το μάτι μου σε λέω, γιατί είμαι κοντοχωριανός σου. Με λένε Μηνά και είμαι από το Καλλιφώνι. Ειμαι ο γραμματιζούμενος του χωριού, είμαι ο δάσκαλος στο ένδοξο δημοπτικό σχολείο. Εγώ δεν έχω φτιάξει blog γιατί δε ξέρω πως γίνεται ακόμα. Θέλω να έρθω στο μαγαζί του Κοκοβιού να σε δω να τραγουδάς να χορευεις και να κάνεις κέφι. Και θα έρθω στο τέλος, όταν θα έχετε γίνει όλοι στουπί και εκεί να δεις κέφι. Εγώ ξέρω να παίζω τη φυσαρμόνικα, μπορεί και να κάνουμε ντουέτο. Θα δούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Του Καραίσκου του λαμαρινά είσαι που χει δυο γιους και μια κόρη σκίσε μάνα μου ν΄ αλλάξω ράφτη που την εκάλεσε η Αννίτα η Πάνια και την είδαμε ένα μεσημέρι που χαμε πάει στο μπατζανάκη το Τζαφάλια για φαί κι ο Κοκοβιός θέλησε να της κάνει πρόταση για το μαγαζί και πήρε στην παραγωγή του Άλτερ αλλά του ζήτησαν να βγει κι αυτός στον αέρα εάν ήτελε τα τηλέφωνα της καλεσμένης, αλλά του Κοκοβιού του λείπουν δύο δόντια απ΄το πλάι κι επήρε κιλά τώρα το χειμώνο και ντράπηκε.; Ή της Τζιβιτζιλούς ο αγροτινέιτζερ ανεψιός που εμαθήτεψε στο ίδιο σχολειό με τον Ζέπη (που ναι κι αυτός Καλλιφωνίτης) και στα διαλείμματα παίρνατε την παλιά την χόντα και κατεβαίνατε στον Κέδρο (Ζυγογιαννέικα) κι επίνατε τσιγάρα κι εκόβατε χαρτί απ'τη Φυσική για τζιβάνες, του πισώφυλλου το κάτω μέρος με την κουκουβάουνα του Όταν εγώ διαβάζω βαριέμαι ή Ο δάσκαλος είναι βλαμμένος αλλά μόνο οι μουχρίτσες κι ο βέλιουρας δεν σας την είχανε πέσει και σας δέρνανε με τις βιργιές.;

    ΑπάντησηΔιαγραφή